Wat als mijn artikelen beschadigd zijn of verkeerde artikelen werden geleverd?
Bij ontvangst van de artikelen dien je al meteen te controleren of deze in overeenstemming zijn met wat je hebt besteld. Wanneer je vaststelt dat artikelen beschadigd zijn of wanneer de hoeveelheid, kleur en/of maat niet correct zijn, dien je meteen contact op te nemen met ons via webshop@artexfashion.be. Wij zullen je dan vragen om foto’s van de artikelen te maken. Artikelen mogen in geen geval teruggezonden worden zonder voorafgaand schriftelijk akkoord van Artex Fashion.
Wanneer wij bevestigen dat er inderdaad beschadigde of foute artikelen werden geleverd en akkoord gaan met het retourneren, zal Artex Fashion je ofwel (1) een retourlabel bezorgen via e-mail of (2) breng je zelf de artikelen terug naar een van de Artex Fashion winkels.
Je hebt vervolgens de keuze om:
- Volledige terugbetaling van de geretourneerde artikelen te ontvangen (tenzij je uitdrukkelijk akkoord bent gegaan om bv. een tegoedbon te ontvangen);
- De artikelen om te ruilen voor ofwel (i) eenzelfde correct en/of niet-beschadigd artikel ofwel (ii) een ander artikel, eventueel tegen betaling van een meerprijs indien gekozen wordt voor een duurder artikel. Wanneer je kiest voor een goedkoper artikel, zal Artex Fashion je het resterende bedrag terugbetalen, tenzij je ervoor kiest om een tegoedbon voor het resterende bedrag te ontvangen.
- Moet ik het volledige bedrag van de cadeaubon in een keer opgebruiken?
- Geldt de directe korting voor alle artikelen?
- Zijn er artikelen die ik niet met een cadeaubon kan aankopen?
- Kan ik altijd met een cadeaubon betalen?
- Kan ik een cadeaubon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
- Kan ik de geldigheidsduur van mijn cadeaubon nog verlengen?
- Hoelang blijft een cadeaubon geldig?
- Als ik online een cadeaubon bestel wanneer zal deze geleverd worden?
- Hoe kan ik online een cadeaubon bestellen?
- Waar kan ik een cadeaubon aankopen?
- Wat is het minimum bedrag waarvoor ik een cadeaubon kan aankopen?
- Hoe maak ik een gebruikersaccount aan?
- Hoe kan ik mijn kasetiket digitaal ontvangen via mail?
- Welk voordeel geniet ik indien ik een klantenkaart heb?
- Hoe kan ik een klantenkaart verwerven?
- Is een klantenkaart gratis?
- Moet ik het volledige bedrag van de tegoedbon in een keer opgebruiken?
- Zijn er artikelen die ik niet met een tegoedbon kan aankopen?
- Kan ik altijd met een tegoedbon betalen?
- Kan ik een tegoedbon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
- Kan ik de geldigheidsduur van mijn tegoedbon nog verlengen?
- Hoelang is mijn tegoedbon geldig?
- Kan ik ook artikelen omruilen die aangekocht werden via mijn geboorte-, communie- of lentelijst?
- Wat als ik niet tevreden ben met mijn aankoop of me van maat heb vergist?
- Moet ik het volledige bedrag van de commerciële bon in een keer opgebruiken?
- Zijn er artikelen die ik niet met een commerciële bon kan aankopen?
- Kan ik altijd met een commerciële bon betalen?
- Kan ik een commerciële bon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
- Kan ik de geldigheidsduur van mijn commerciële bon nog verlengen?
- Hoelang is mijn commerciële bon geldig?
- Is het reserveren van artikelen op de website gratis?
- Hoelang zullen mijn artikelen gereserveerd blijven eens ik een SMS heb ontvangen dat mijn artikelen beschikbaar zijn?
- Hoe weet ik wanneer mijn gereserveerde artikelen beschikbaar zijn?
- Is het mogelijk dat bepaalde artikelen niet (meer) gereserveerd kunnen worden?
- Welke stappen dien ik te volgen om favoriete artikel te reserveren?
- Hoe kan ik mijn favoriete artikelen reserveren?
- Waarom zou u artikelen online reserveren?
- Wat is het verschil tussen online reserveren en online shoppen?
- Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
- Welke leveropties heb je bij een online bestelling?
- Wat is de levertermijn van een online bestelling indien ik gekozen heb voor levering op een door mij gekozen adres?
- Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen in de Artex Fashion winkel?
- Wat zijn de betaalopties?
- Kan ik online betalen via een cadeau- of tegoedbon?
- Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
- Hoe kan ik contact opnemen bij vragen i.v.m. mijn bestelling?
- Hoe ben ik er zeker van dat mijn bestelling werd verwerkt?
- Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
- Wat als mijn artikelen productie- of fabricagefouten bevatten?
- Niet tevreden?
- Kan ik een artikel retourneren?
- Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
- Is het terugzenden van geretourneerde artikelen via de post gratis?
- Ik wens een artikel te retourneren via de post. Kan ik kiezen voor omruiling in plaats van terugbetaling?
- Waar geef ik mijn pakket af voor retour?
- Ik heb een artikel geretourneerd via de post. Hoe weet ik dat mijn pakket is aangekomen?
- Ik heb een artikel geretourneerd via de post. Wanneer ontvang ik terugbetaling?
- Wat is het retour adres wanneer je een bestelling wenst te retourneren via de post?
Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie?
Contacteer ons