1

Wat als mijn artikelen beschadigd zijn of verkeerde artikelen werden geleverd?

Bij ontvangst van de artikelen dien je al meteen te controleren of deze in overeenstemming zijn met wat je hebt besteld. Wanneer je vaststelt dat artikelen beschadigd zijn of wanneer de hoeveelheid, kleur en/of maat niet correct zijn, dien je meteen contact op te nemen met ons via webshop@artexfashion.be. Wij zullen je dan vragen om foto’s van de artikelen te maken. Artikelen mogen in geen geval teruggezonden worden zonder voorafgaand schriftelijk akkoord van Artex Fashion.

Wanneer wij bevestigen dat er inderdaad beschadigde of foute artikelen werden geleverd en akkoord gaan met het retourneren, zal Artex Fashion je ofwel (1) een retourlabel bezorgen via e-mail of (2) breng je zelf de artikelen terug naar een van de Artex Fashion winkels.

Je hebt vervolgens de keuze om:

  1. Volledige terugbetaling van de geretourneerde artikelen te ontvangen (tenzij je uitdrukkelijk akkoord bent gegaan om bv. een tegoedbon te ontvangen);
  2. De artikelen om te ruilen voor ofwel (i) eenzelfde correct en/of niet-beschadigd artikel ofwel (ii) een ander artikel, eventueel tegen betaling van een meerprijs indien gekozen wordt voor een duurder artikel. Wanneer je kiest voor een goedkoper artikel, zal Artex Fashion je het resterende bedrag terugbetalen, tenzij je ervoor kiest om een tegoedbon voor het resterende bedrag te ontvangen.

Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie?

Contacteer ons