Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
Als je bestelling minder dan 99 euro bedraagt, variëren de verzendkosten als volgt:
België:
- Levering aan je thuisadres: 5,95 euro
 - Bezorging bij een Bpost punt: 4,95 euro
 - Ophalen in een van onze winkels: volledig gratis
 
Echter, als je bestelling 99 euro of meer bedraagt, dan zijn de verzendkosten volledig GRATIS!
Nederland, Luxemburg, Frankrijk & Duitsland:
- Voor deze landen geldt een vaste verzendkost van 7,50 euro.
 
- Moet ik het volledige bedrag van de cadeaubon in een keer opgebruiken?
 - Geldt de directe korting voor alle artikelen?
 - Zijn er artikelen die ik niet met een cadeaubon kan aankopen?
 - Kan ik altijd met een cadeaubon betalen?
 - Kan ik een cadeaubon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
 - Kan ik de geldigheidsduur van mijn cadeaubon nog verlengen?
 - Hoelang blijft een cadeaubon geldig?
 - Als ik online een cadeaubon bestel wanneer zal deze geleverd worden?
 - Hoe kan ik online een cadeaubon bestellen?
 - Waar kan ik een cadeaubon aankopen?
 - Wat is het minimum bedrag waarvoor ik een cadeaubon kan aankopen?
 - Hoe maak ik een gebruikersaccount aan?
 - Hoe kan ik mijn kasetiket digitaal ontvangen via mail?
 - Welk voordeel geniet ik indien ik een klantenkaart heb?
 - Hoe kan ik een klantenkaart verwerven?
 - Is een klantenkaart gratis?
 - Moet ik het volledige bedrag van de tegoedbon in een keer opgebruiken?
 - Zijn er artikelen die ik niet met een tegoedbon kan aankopen?
 - Kan ik altijd met een tegoedbon betalen?
 - Kan ik een tegoedbon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
 - Kan ik de geldigheidsduur van mijn tegoedbon nog verlengen?
 - Hoelang is mijn tegoedbon geldig?
 - Kan ik ook artikelen omruilen die aangekocht werden via mijn geboorte-, communie- of lentelijst?
 - Wat als ik niet tevreden ben met mijn aankoop of me van maat heb vergist?
 - Moet ik het volledige bedrag van de commerciële bon in een keer opgebruiken?
 - Zijn er artikelen die ik niet met een commerciële bon kan aankopen?
 - Kan ik altijd met een commerciële bon betalen?
 - Kan ik een commerciële bon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
 - Kan ik de geldigheidsduur van mijn commerciële bon nog verlengen?
 - Hoelang is mijn commerciële bon geldig?
 - Is het reserveren van artikelen op de website gratis?
 - Hoelang zullen mijn artikelen gereserveerd blijven eens ik een SMS heb ontvangen dat mijn artikelen beschikbaar zijn?
 - Hoe weet ik wanneer mijn gereserveerde artikelen beschikbaar zijn?
 - Is het mogelijk dat bepaalde artikelen niet (meer) gereserveerd kunnen worden?
 - Welke stappen dien ik te volgen om favoriete artikel te reserveren?
 - Hoe kan ik mijn favoriete artikelen reserveren?
 - Waarom zou u artikelen online reserveren?
 - Wat is het verschil tussen online reserveren en online shoppen?
 - Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
 - Welke leveropties heb je bij een online bestelling?
 - Wat is de levertermijn van een online bestelling indien ik gekozen heb voor levering op een door mij gekozen adres?
 - Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen in de Artex Fashion winkel?
 - Wat zijn de betaalopties?
 - Kan ik online betalen via een cadeau- of tegoedbon?
 - Hoe kan ik contact opnemen bij vragen i.v.m. mijn bestelling?
 - Hoe ben ik er zeker van dat mijn bestelling werd verwerkt?
 - Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
 - Wat als mijn artikelen beschadigd zijn of verkeerde artikelen werden geleverd?
 - Wat als mijn artikelen productie- of fabricagefouten bevatten?
 - Niet tevreden?
 - Kan ik een artikel retourneren?
 - Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
 - Hoe kan ik een artikel retourneren?
 - Is het terugzenden van geretourneerde artikelen via de post gratis?
 - Ik wens een artikel te retourneren via de post. Kan ik kiezen voor omruiling in plaats van terugbetaling?
 - Waar geef ik mijn pakket af voor retour?
 - Ik heb een artikel geretourneerd via de post. Hoe weet ik dat mijn pakket is aangekomen?
 - Ik heb een artikel geretourneerd via de post. Wanneer ontvang ik terugbetaling?
 - Wat is het retour adres wanneer je een bestelling wenst te retourneren via de post?
 
Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie?
Contacteer ons