Is het reserveren van artikelen op de website gratis?
Het reserveren van artikelen op onze website kan geheel kosteloos maar beperkt tot 5 artikels.
Bovendien, dien je pas voor uw gereserveerde artikelen te betalen wanneer je in de vestiging, waar de gereserveerde artikelen geleverd werden, deze artikelen wenst aan te kopen.
- Moet ik het volledige bedrag van de cadeaubon in een keer opgebruiken?
- Geldt de directe korting voor alle artikelen?
- Zijn er artikelen die ik niet met een cadeaubon kan aankopen?
- Kan ik altijd met een cadeaubon betalen?
- Kan ik een cadeaubon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
- Kan ik de geldigheidsduur van mijn cadeaubon nog verlengen?
- Hoelang blijft een cadeaubon geldig?
- Als ik online een cadeaubon bestel wanneer zal deze geleverd worden?
- Hoe kan ik online een cadeaubon bestellen?
- Waar kan ik een cadeaubon aankopen?
- Wat is het minimum bedrag waarvoor ik een cadeaubon kan aankopen?
- Hoe maak ik een gebruikersaccount aan?
- Hoe kan ik mijn kasetiket digitaal ontvangen via mail?
- Welk voordeel geniet ik indien ik een klantenkaart heb?
- Hoe kan ik een klantenkaart verwerven?
- Is een klantenkaart gratis?
- Moet ik het volledige bedrag van de tegoedbon in een keer opgebruiken?
- Zijn er artikelen die ik niet met een tegoedbon kan aankopen?
- Kan ik altijd met een tegoedbon betalen?
- Kan ik een tegoedbon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
- Kan ik de geldigheidsduur van mijn tegoedbon nog verlengen?
- Hoelang is mijn tegoedbon geldig?
- Kan ik ook artikelen omruilen die aangekocht werden via mijn geboorte-, communie- of lentelijst?
- Wat als ik niet tevreden ben met mijn aankoop of me van maat heb vergist?
- Moet ik het volledige bedrag van de commerciële bon in een keer opgebruiken?
- Zijn er artikelen die ik niet met een commerciële bon kan aankopen?
- Kan ik altijd met een commerciële bon betalen?
- Kan ik een commerciële bon zowel in een Artex Fashion vestiging als online gebruiken?
- Kan ik de geldigheidsduur van mijn commerciële bon nog verlengen?
- Hoelang is mijn commerciële bon geldig?
- Hoelang zullen mijn artikelen gereserveerd blijven eens ik een SMS heb ontvangen dat mijn artikelen beschikbaar zijn?
- Hoe weet ik wanneer mijn gereserveerde artikelen beschikbaar zijn?
- Is het mogelijk dat bepaalde artikelen niet (meer) gereserveerd kunnen worden?
- Welke stappen dien ik te volgen om favoriete artikel te reserveren?
- Hoe kan ik mijn favoriete artikelen reserveren?
- Waarom zou u artikelen online reserveren?
- Wat is het verschil tussen online reserveren en online shoppen?
- Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
- Welke leveropties heb je bij een online bestelling?
- Wat is de levertermijn van een online bestelling indien ik gekozen heb voor levering op een door mij gekozen adres?
- Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen in de Artex Fashion winkel?
- Wat zijn de betaalopties?
- Kan ik online betalen via een cadeau- of tegoedbon?
- Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
- Hoe kan ik contact opnemen bij vragen i.v.m. mijn bestelling?
- Hoe ben ik er zeker van dat mijn bestelling werd verwerkt?
- Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
- Wat als mijn artikelen beschadigd zijn of verkeerde artikelen werden geleverd?
- Wat als mijn artikelen productie- of fabricagefouten bevatten?
- Niet tevreden?
- Kan ik een artikel retourneren?
- Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
- Is het terugzenden van geretourneerde artikelen via de post gratis?
- Ik wens een artikel te retourneren via de post. Kan ik kiezen voor omruiling in plaats van terugbetaling?
- Waar geef ik mijn pakket af voor retour?
- Ik heb een artikel geretourneerd via de post. Hoe weet ik dat mijn pakket is aangekomen?
- Ik heb een artikel geretourneerd via de post. Wanneer ontvang ik terugbetaling?
- Wat is het retour adres wanneer je een bestelling wenst te retourneren via de post?
Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie?
Contacteer ons