F.A.Q. Online Shoppen
- Wat is het verschil tussen online reserveren en online shoppen?
- Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
- Welke leveropties heb je bij een online bestelling?
- Wat is de levertermijn van een online bestelling indien ik gekozen heb voor levering op een door mij gekozen adres?
- Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen in de Artex Fashion winkel?
- Wat zijn de betaalopties?
- Kan ik online betalen via een cadeau- of tegoedbon?
- Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
- Hoe kan ik contact opnemen bij vragen i.v.m. mijn bestelling?
- Hoe ben ik er zeker van dat mijn bestelling werd verwerkt?
- Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
- Wat als mijn artikelen beschadigd zijn of verkeerde artikelen werden geleverd?
- Wat als mijn artikelen productie- of fabricagefouten bevatten?
- Niet tevreden?
Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie?
Contacteer ons